In de huidige wereld vol communicatie is het steeds moeilijker om jouw boodschap duidelijk over te brengen aan jouw klant. Steeds meer signalen strijden om gehoord en gezien te worden terwijl de consument steeds minder tijd heeft.
In de huidige wereld vol communicatie is het steeds moeilijker om jouw boodschap duidelijk over te brengen aan je klant. Steeds meer signalen strijden om gehoord en gezien te worden terwijl de consument steeds minder tijd heeft.
Er voor zorgen dat jouw boodschap wel over komt is tegenwoordig een hele opgave maar daar help ik je graag bij met mijn expertise. De consument krijgt steeds meer informatie op zich afgevuurd en via steeds meer kanalen dus je moet opvallen.
Loze kreten en krachttermen als "de beste service" en "de nummer 1 in..." vallen niet meer op en wekken eerder argwaan dan vertrouwen. Als je ook wilt dat jouw teksten voor commercials, promos en jingles echt effect hebben, dan neem contact op met mij voor creatieve en originele teksten die wel werken.
Een effectieve tekst voor een reclamecampagne of zelfs de teksten voor radio jingles en promo's vereisen vandaag de dag heel wat meer inventiviteit en originaliteit. Je wilt dat je tekst klantgericht is en inspeelt op de belangrijkste behoeften, interesse's of angsten van jouw consument.
Het visualiseren van teksten en het gebruik van 'storytelling' zijn daarbij belangrijke tools waarmee ik het mogelijk maak voor jouw klant om zelf een beeld en gevoel van het product te krijgen. Een authentiek gevoel waarmee ze zich volledig kunnen identificeren met jouw bedrijf, product of radio- of tv-zender.
Hier een aantal voorbeelden van hoe de copywriting van Ivo uiteindelijk klinkt in de spots van BNR geproduceerd door VHU - PURE Jingles.